Masz już blog? Dodaj wpis po zalogowaniu.

Załóż swojego bloga

21.10.2011 13:13

Zakupy w sklepie MANGO SHOP ONLINE.

Zwolenników zakupów w sieci jest pewnie równie wielu jak przeciwników. Zdecydowanie należę do tej pierwszej grupy. Kupuję w internecie bardzo często i korzystam z różnych stron www. Jak to w życiu bywa, raz jestem zadowolona bardziej, raz mniej smile. Nigdy jednak mi się nie zdażyło kompletne rozczarowanie. MANGO należy do jednego z moich ulubionych sklepów sieciowych. Uważam że materiały oraz wykonanie ubrań przewyższa jakość np. ZARY. W związku z tym często zaglądam na stronę www sklepu - www.mango.com, a kilkakrotnie zauroczyłam się paroma rzeczami tak bardzo, że postanowiłam dokonać zakupu. Łatwo nie było ponieważ, aby poczynić zakupy w MANGO SHOP ONLINE należy posiadać kartę kredytową (której do tej pory nie mam). Z pomocą przyszedł mi mój szwagier (pozdrawiam Marco! smile), który opłacił mi zakupy, a ja zwróciłam mu pieniądze europrzelewem bankowym. Ogromną zaletą jest to, że zakupy przyszły do mnie dosłownie w 2 dni, były solidnie zapakowane, a nawet czekał w paczce upominek w postaci "shopper bag" firmowanej znakiem MANGO smile W każdym bądź razie polecam wszystkim, którzy się wahają, gdyż zakupy w sklepie internetowym MANGO to czysta przyjemność!!! Uważam, że zamawianie ubrań i dodatków przez internet ma wiele zalet. Często zdarzają się atrakcyjne rabaty i promocje, a co najważniejsze, można zdobyć rzeczy niedostępne w sklepach stacjonarnych. Poniżej wrzucam kilka zdjęć rzeczy, które zakupiłam w sklepie MANGO online.

 

Bluzkę w paski pokażę Wam w kolejnym poście smile

Co Wy myślicie o zakupach w sieci?

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony internetowej: www.mango.com

Czytaj więcej na blogu agasstuff.

Zobacz także

Komentarze (17)

  • avatar

    Gość: Basia

    Oceniono 1 raz 1

    absolutnie ODRADZAM zakupy w sklepie internetowym Mango! zamówienie złożyła 24 sierpnia (zapłaciłam kartą prawie 300 zł). do dziś nie ma towaru a na moje maile z reklamacja za każdym razem otrzymuje automatyczną odpowiedź! NIE KUPUJCIE na www.mango.com

  • avatar

    Gość: Iwona

    Oceniono 1 raz 1

    Witam,kontaktu z tym sklepem po wpłaceniu pieniędzy za zakupiony towar nie ma praktycznie zadnego. Ja zrobiłam przelew dwukrotnie przez pomyłke za jedno zamówienie,zapłaciłam dwa razy za to samo 136 zł,mimo pism z mojej i ze strony dot pay,nie dostałm zwrotu,kontakt tylko w języku angielskim i hiszpańskim utrudnia dogadanie sie,wiedzą że klient z Polski nie będzie w stanie nic zrobic..mi napisali że widzą pomyłkę i zero kontynuowanai tematu. Innym razem zakupy dostałam ,byłam zadowolona ale dziś ze strachu przed ponownym rozczarowaniem wycofałam kasę z dot pay po przeczytaniu waszych postów,bo wiem że cokolwiek by się nie zgadzało nie dojdę prawdy:(

  • avatar

    Gość: medea

    Oceniono 1 raz 1

    Zdecydowanie odradzam zakupy w sklepie online! zamówiłam 4 produkty - specjalnie az 4 zeby przesyłka wyszłą taniej bo jest dośc droga, a potem dostalam maila ze tylko 1 produkt do mnie dotrze, ponieważ reszta już jest niedostępna - Mimo że na stronie sklepu online NADAL jest! Jestem bardzo rozczarowana, pisałąm maile do obsługi klienta i oczywiscie zero odzewu. Totalna dezorganizacja i nikt sie nie liczy z klientem.
    NIE POLECAM

  • avatar

    Gość: Gosia

    Oceniono 1 raz 1

    Zwrociłam zamowiony toraw, torebkę i kolczyki. Pakowałam osobiście, kolczyki skapowałam w sposob, zeby były widoczne. Zwrot otrzymałam tylko za torebkę. Pisałam do obslugi klienta na stronie Mango, zero odzewu. Zadzwoniłam do sklepu Sadyba, gdzie wysłałam zwrot i własnie sie dowiedziałam, ze kolczykow nie było. Paczka nie byla naruszona, tak twierdzi ta osoba, a kolczykow nie ma. Nie wiem gdzie ma dalej sie z tym zwrocic. Kolczyki nie kosztowały wiele, ale ktos je lub zabral lub zgubił, ale dlaczego ja ma za to płacic? To moj ostatni zakup w sklepie Mango.

  • avatar

    Gość: Gosia

    Oceniono 1 raz 1

    sukienka idzie mi właśnie drugi tydzień, w sklepie w którym miała być do odebrania nic nie mogę się dowiedzieć, porażka;/

  • avatar

    Gość: Anka

    Oceniono 1 raz 1

    Zakupiłam dla córki spódniczkę prawie 4 tygodnie temu.Kosztowała prawie 100 zł do tej pory cisza . A ja nie mam pieniędzy / płatność zeszła z katy / ani zamówionego towaru. W Manufakturze w Łodzi nikt nie potrafi mi pomóc , Pani twierdzi , ze nie jest od tego bo ja mam tylko odebrać w tym sklepie towar.
    Maci jakiś pomysł gdzie by tu interweniować ?

  • avatar

    Gość: mowie nie

    Oceniono 1 raz 1

    A ja odradzam.. czekam na kurtke juz 3 tydzien, a maila ze jest juz w sklepie do odebrania dostalam tydzien temu...

  • avatar

    Gość: Ula

    0

    Właśnie czekam na zakupy ciekawe czy dojda?

  • avatar

    Gość: Kasia

    0

    Zamawiałam ubrania już drugi raz, tym razem oddałam jedną rzecz już w sklepie, po 1 dniu zwrot pieniędzy na konto. Nie wiem czemu tak psioczycie. W obu przypadkach odbiór był 1 tydzień po zamówieniu.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX