Wiosenno-letnia kolekcja Marc O'Polo - nasza relacja z press day marki

Zobaczcie jak prezentowały się najnowsze propozycje Marc O'Polo. Czekamy na wiosnę!

Mieliśmy przyjemność obejrzeć wiosenno-letnie propozycje Marc O'Polo na prezentacji, która odbyła się 17 listopada na jednej z najmodniejszych ulic na stołecznej mapie mody - Mokotowskiej. Tego dnia w Bazarze Kocha było stylowo, przytulnie, smacznie i czego najbardziej nam teraz brakuje - wiosennie. Jakie wrażenia? Uprzejmie donosimy.

Przytulne wnętrze Bazaru Kocha służyło klimatowi prezentowanej kolekcji wiosna/lato Marc O'PoloPrzytulne wnętrze Bazaru Kocha służyło klimatowi prezentowanej kolekcji wiosna/lato Marc O'Polo Przytulne wnętrze Bazaru Kocha służyło klimatowi prezentowanej kolekcji wiosna/lato Marc O'Polo Przytulne wnętrze Bazaru Kocha służyło klimatowi prezentowanej kolekcji wiosna/lato Marc O'Polo

W wiosenno-letniej kolekcji Marc O'Polo niezmiennie panowały klasyczne, ponadczasowe kroje , jednak niepozbawione nowoczesnego szyku. Jak donoszą wiosenne jaskółki nadlatujące z każdej modnej strony, to dzianina i jeans będą jednymi z najważniejszych wyznaczników casualowych kolekcji w zapowiadanych sezonach. Nie zabrakło ich także w propozycjach Marc O'Polo, jednak musimy to podkreślić - marka jak zwykle stawia na najwyższą jakość materiałów i wykonania.

Naszą uwagę zwróciły także ciekawe faktury ubrań, np. gotowane wełny (kolekcja damska) czy lniane koszule (kolekcja męska). Propozycje kolorystyczne to przede wszystkim głęboki granat, ciemna wiśniowa czerwień, brudna oliwka oraz przygaszona żółć.

Kluczowymi tematami nadchodzącej, wiosenno-letniej kolekcji są koszule ze szlachetnej, włoskiej tkaniny Cangioli 1859 dla kobiet oraz ręcznie wykonane, ekskluzywne buty wykonane we Włoszech.

Press day kolekcji wiosna/lato Marc O'Polo - nasza relacjaPress day kolekcji wiosna/lato Marc O'Polo - nasza relacja Press day kolekcji wiosna/lato Marc O'Polo - nasza relacja Press day kolekcji wiosna/lato Marc O'Polo - nasza relacja

Za kampanię promującą kolekcję Marc O'Polo wiosna/lato po raz kolejny odpowiedzialny był Bruce Weber . Fani marki rozpoznają tam znane z wcześniejszych kampanii twarze - ambasadorami kolekcji ponownie zostali Dree Hemingway oraz Josh Hartnett . Z kolei inny ambasador marki - Jeff Bridges - kontynuuje swoją kolekcję T-shirtów Libertee , z których część dochodu przekazywana jest na cele charytatywne.

Lubisz nasze artykuły? Zostań fanką i kliknij TUTAJ

Najlepsze zniżki w sieci - Kupony.gazeta.pl

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.