Przedstawiamy zdjęcia z wiosenno-letniej kampanii reklamowej Levis'a . Jej bohaterem jest intelektualista, który po skończeniu studiów wyrusza w podróż po Kalifornii, krainie, która symbolizuje wolność i amerykański styl życia.
Podróżując po zachodnim wybrzeżu, przemierzając bezkresne drogi i sypiając w wyludnionych motelach, chce się poczuć jak 'buntownik bez powodu' . Chce mówić głośno o swoich marzeniach i nie bać się po nie sięgać.
W założeniu wszystko to ułatwi noszenie na sobie w takich chwilach jeansów Levi'sa. Look jest inspirowany rock'n'rollowym stylem życia z akcentami militarnymi . Znajdziemy tu motocyklówki ze skóry , denimowe kurtki , nieśmiertelne koszule w kratę , dwurzędowe zapięcia, koszulki z ostrymi nadrukami, spodnie typu chinos (casualowe spodnie materiałowe z prostymi nogawkami i ukrytymi kieszeniami) i szeroki wybór jeansów, m.in. 511 i 519 w kolorze fioletowym, czerwonym czy zielonym .
Levis, Red Tab, wiosna 2011, 299 zł Levis
Levi's, Red Tab, wiosna 2011, 299 zł
To dla panów, panie będą musiały ubrać do pary obcisłą sukienkę z jeansu, jeansowy gorset , obcisłe rurki z szelkami , męskie z wyglądu 'jeansy swojego chłopaka' czy elastyczne jegginsy w pastelowych kolorach.
Tak ubrana para ma szansę stać się Bonnie & Clydem XXI wieku .
Niektóre modele można już kupić w sklepie internetowym Levi'sa .
Więcej: