Nowa marka: D.E.P.T.

D.E.P.T. to nowa marka  na polskim rynku, rodem z Holandii. Ciekawe projekty i dużo mini kolekcji w ciągu roku. Warto zapamiętać!

Marka powstała w 1996 roku dla wszystkich kobiet, które kochają modę. Pierwszy sklep pojawił się w Utrechcie, szybko jednak marka rozpoczęła swoją ekspansję na inne kraje, bo od samego początku sprofilowana była globalnie. Dziś posiada 9 sklepów w Holandii, 1800 na całym świecie w 18 krajach . W Polsce marka ma swoje przedstawicielstwo w Poznaniu, a sklep m.in. we Wrocławiu i Poznaniu, w Poznań Plaza . Wkrótce można się jednak spodziewać kolejnych salonów D.E.P.T .

Światowe trendy przekłada się w kolekcjach na ubrania tzw. 'wearable' , czyli do noszenia - dla kobiet o różnej rasie, kolorze skóry, wieku, pozycji i zasobności portfela .

Miksuj upodobanie do wygody z nowymi trendami, D.E.P.T., SS 11

Marka przygotowuje 10 kolekcji w ciągu roku , mieszając ze sobą rzeczy bazowe, klasyczne i must-have, hity sezonu . D.E.P.T. stara się, żeby każda kolekcja miała swoją linię kolorystyczną i rozpoznawalny klimat . W tym sezonie stawia na użyteczność i wygodę, łączą ze sobą rzeczy lekko romantyczne (sporo kwiatów w tym sezonie) i odzież streetwearową.

Rzeczy z nowej kolekcji znajdziecie w sklepie internetowym, TUTAJ :

Więcej:

Ikony kina w Gatta Bodywear - wiosna 2011

Więcej o:
Copyright © Agora SA