Buty Caprice na wiosnę 2011 - moda czy wygoda?

Pozwól swojej stopie oddychać. Buty Caprice oprócz klimatyzacji oferują szeroką gamę kolorów i użyteczność w każdej sytuacji.

Mamy coraz więcej wymagań wobec kupowanych rzeczy. Na szczęście coraz rzadziej decydujemy się na kupno butów , tylko dlatego, że są ładne. Jeśli ktoś zapłacił raz za swoje poświęcenie odparzonymi stopami i odciskami, następnym razem zastanowi się dwa razy zanim kupi źle zrobione.

Marka Caprice wychodzi takim oczekiwaniom na przeciw i przede wszystkim stawia na wygodę i funkcjonalność buta . Opatentowała na swoje potrzeby specjalny system "walking on air", określany już coraz częściej jako "klimatyzacja dla stóp" .

Na stronie marki czytamy:

System "walking on air" dba o komfort, a także zdrowie pań, dla których dedykowana jest kolekcja obuwia firmy CAPRICE. Dzięki unikalnej konstrukcji wkładki i spodniej części butów ich użytkowniczka odczuwa przyjemny masaż, sprawiający, że wielogodzinne spacery prędzej przyjdzie kończyć z powodu ogólnego zmęczenia niż z powodu bólu stopy! Jakby tego było mało, chodzenie w butach CAPRICE zapobiega rogowaceniu naskórka, powstawaniu odcisków - a to wszystko za sprawą stymulowania krążenia poprzez wspomniany masaż.

Sandałki z amortyzacją, Caprice, wiosna 2011

Wartą wspomnienia zaletą jest także to, że buty z wentylacją mają specjalne wkładki i ścianki obuwia pochłaniające wilgoć i nieprzyjemny zapach . Co ciekawe, buty potrafią także utrzymywać stałą temperaturę pomimo tego, że z ciepłego pomieszczenia wychodzimy np. na mróz.

Wydaje się, że buty Caprice mają wszystko, czego potrzebuje nasza stopa. Żeby jednak przekonać kobiety do kupna obuwia, trzeba też zostawić coś dla oka. I tu mamy mały problem. Producenci obuwia nie poradzili bowiem sobie do tej pory z tym, żeby buty zdrowe miały dobry wygląd. Obuwie Scholla , choć super wygodne, jest do dziś przedmiotem żartów. Buty Ecco także nie cieszą się sympatią, na którą zasługują. Podobnie jest z marką Caprice.

Buty nie są brzydkie, ale brakuje im charakteru, tego elementu zaskoczenia i odrobiny kreatywności. Są poprawne, na pewno starczą na długo, więc może to, że nie do końca trzymają się trendów, jest w zasadzie ich zaletą?

Marka reklamuje swoje buty jako różnorodne, w zakresie wzorów i kolorów. Jako hit poleca gladiatorki, które znamy już od dwóch lat. Nie powalają też baleriny czy sandałki jej pomysłu.

W zasadzie jest to marka skierowana do starszych kobiet , a szkoda, bo i młode dziewczyny chciałyby mieć buty i modne, i wygodne.

Ceny butów idą wzwyż od 150 zł .

Więcej:

Kolorowo w Ryłko - wiosna 2011

Więcej o:
Copyright © Agora SA