Greenpoint - wiosna/lato 2011

Ubrania do pracy wcale nie muszą być nudne i szare. Greenpoint pokazuje, że można uszyć kolekcję, która jest stylowa i kolorowa zarazem.

Zwykle, gdy przychodzi wiosna mamy chęć ubrać się lżej, w jaśniejsze kolory, wprowadzić w nasz ubiór trochę swobody i nonszalancji.

Jak jednak pogodzić to z wymogami zawodowymi? W pracy u większości z nas obowiązuje bowiem pewien kodeks ubierania, a elegancja i schludność z pewnością do niego należy.

W takich sytuacjach z pomocą przychodzi Greenpoint , marka dla kobiet, które cenią sobie prostotę i niezobowiązujący, codzienny styl.

Bezpretensjonalne ubrania do noszenia na co dzień, Greenpoint, wiosna/lato 2011

Marka stawia na casual , ubrania proste, łatwe do łączenia w zestawy i kompletowania z ubraniami innych marek. Nie znajdziemy tu ekstrawaganckich kombinezonów czy sukienek z odkrytymi plecami, z powodzeniem za to możemy szukać wiosennych płaszczy , biznesowych sukienek, spódnic czy bluzek.

Marka posiada także bardziej weekendową część kolekcji, stworzoną na wyjazdy za miasto i długie spacery. Małe sweterki, luźniejsze spodnie z naturalnych tkanin i tuniki z dzianin są komfortowe w noszeniu i przyjemne dla oka.

Obejrzyjcie film reklamowy z wiosennej kampanii marki:

 

Listę sklepów firmowych Greenpoint znajdziecie na stronie internetowej marki.

Więcej:

Nowości w s.Oliver

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.