Tally Weijl - kampania lato 2011

Trochę tropików, safari, klimatów wprost z amazońskiej dżungli i letnia kampania gotowa.

Dziś pokazujemy letnią kampanię marki Tally Weijl , skądinąd lubianej przez klientki. Marka to generalnie ubrania młodzieżowe, z nakierowaniem na imprezową elegancję , czasem drapieżne, często seksowne i podkreślające figurę.

I choć nie mamy zarzutów do samej kolekcji, to zdjęcia kampanii nie do końca się chyba udały . Pierwsza zasada - ma być dobrze widać stroje, nie została tu spełniona jak należy. Rozumiemy stylizację na wyblakłe, lekko zamglone fotografie - można sobie dorobić ideologię ziemi parującej z upału przed obiektywem - to jednak nie pomaga to ubraniom, w których w dużej mierze chodzi o pokazanie wzorów i kolorystyki.

Tych kolorów nie widać tak dobrze na zdjęciach z kampanii, 50 zł

Dopiero w packshotac h towarzyszących zdjęciom kampanii widać jak ładnie wyglądają ubrania . Skoro nie widać tego na zdjęciach, to chyba mamy problem.

Nie zrażajcie się jednak i zajrzyjcie do salonów tej marki, bo będziecie mogły wybierać wśród fajnych, małych sukienek w stylu safari , koszulek i spodenek etno, białych haftowanych tunik i sukienek i mnóstwa akcesoriów typu małe torebeczki, okulary, kapelusze słomkowe.

W cenach naprawdę przystępnych, bo wszystko poniżej 200 zł .

Więcej:

W czym na plażę? Marks & Spencer

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.