W Domach Towarowych Centrum , położonych w sercu Warszawy, przy zbiegu Marszałkowskiej z Chmielną , ubierały się już nasze mamy, gdy jeszcze nikt nie słyszał o sieciówkach, Zarze czy H&M. Dziś budynek zmienił swoje oblicze, bo w jego progach młode Polki kupują najbardziej popularne marki odzieżowe.
Pora więc na odświeżenie wizerunku. Wars, Sawa i Junior organizuje akcję, w której każda młoda dziewczyna ma szansę na zostanie twarzą domów handlowych. W drodze internetowego castingu wybrana zostanie trójka dziewcząt, których twarze zostaną wykorzystane w kampanii reklamowej , startującej już w lipcu.
Chcesz być na billboardach? Wyślij zgłoszenie...
Organizatorzy poszukują dziewczyn z ciekawą osobowością, osób, których twarz będzie odzwierciedlać barwny charakter miejsca. Okolice Wars, Sawa i Junior od zawsze były dla miasta bulwarami mody, co także ma być wyrażone w kampanii wizerunkowej.
Kandydatki swoje zdjęcia mogą przesyłać do 12 czerwca odwiedzając adres facebook.com/WarsSawaJuniorMagazyn po otwarciu zakładki konkursowej. Drugi etap konkursu - próbna sesja zdjęciowa - odbędzie się w drugiej połowie czerwca po zakończeniu castingu na profilu na Facebook'u.
Odwiedźcie fanpage magazynu Wars Sawa Junior, gdzie znajdziecie informacje związane z modą i najnowszymi trendami.
Więcej: