Konkurs T-way: Zaprojektuj własną koszulkę i zarabiaj!

Masz ciekawy pomysł na koszulkę? Chcesz, aby trafiła do regularnej produkcji?  A przy okazji mieć możliwość zarobku? Weź udział w akcji T-way i Groszków!

T-way to alternatywa dla masowej produkcji. Pomysłodawcom zależy na produkcji nietypowych t-shirtów we współpracy z sympatykami marki.

Masz pomysł na fajną grafikę? Chciałabyś, aby inni nosili koszulki z Twoim projektem? Weź udział w naszej akcji.

Wymyśl koszulkę swoich marzeń, zaprojektuj wzór i umieść swoją propozycję (kolaż, grafikę, własną kompozycję) na  profilu na Groszkach.

Ważne, żeby otagować projekt hasłem konkurs tway, tak abyśmy mogły ją znaleźć.

Zgłoszenia można nadsyłać 7 kwietnia, do godz. 23:00. 11 Kwietnia zostanie ogłoszona lista 5 najfajnieszych projektów , a wraz z nią sondaż, w którym to Czytelnicy będą mogli wybrać najlepszą. Zwycięski projekt zostanie ostatecznie wyłoniony 13 kwietnia .

Najpopularniejsza grafika znajdzie się  w sklepie T-way , gdzie po wpłynięciu 25 zamówień, finalnie trafi do produkcji.

UWAGA - NA SWOIM PROJEKCIE MOŻESZ ZAROBIĆ!

Zwycięzca akcji otrzyma 3 koszulki z własnym projektem oraz bon o wartości 200zł do zrealizowania w sklepie T-way. Dodatkowo, na swoim projekcie będzie mógł zarobić. Za każdą sprzedaną koszulkę (przy sprzedaży minimum 25 sztuk) otrzyma 4zł netto autorskiego przychodu. A my tę sprzedaż będziemy promować jako współorganizator konkursu.

Koszulki występują w wersji męskiej i damskiej, w różnych rozmiarach i kolorach. Wykonane są z bawełny organicznej wysokiej jakości.

T-wayT-way T-way

Regulamin akcji

REGULAMIN KONKURSU "Konkurs T-way: zaprojektuj swoją koszulkę"

1. ORGANIZATOR I CZAS TRWANIA PLEBISCYTU.

1. Organizatorem Konkursu pt. "Konkurs T-way: zaprojektuj swoją koszulkę" , zwanego dalej "Konkursem" jest Agora SA z siedzibą w Warszawie, ul. Czerska 8/10, NIP: 526-030-56-44, wpisana do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 59944, zwana dalej "Organizatorem".

2. Konkurs zostanie przeprowadzony na stronach serwisu internetowego, prowadzonego przez Organizatora pod adresem URL : www.groszki.pl, zwanym dalej Serwisem. Konkurs zostanie przeprowadzony w okresie od 16 marca do 13 kwietnia na warunkach i zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

2. WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE.

1. Uczestnictwo w Konkursie jest nieodpłatne.

2. Uczestnikami Konkursu mogą być osoby fizyczne, pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz zamieszkałe na stałe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które spełnią warunki określone w Regulaminie.

3. Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy Organizatora i Fundatora oraz członkowie ich rodzin, w szczególności ich małżonkowie, dzieci, rodzice oraz rodzeństwo.

4. Przystąpienie do Konkursu jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika Regulaminu w całości. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie.

5. Uczestnictwa w Konkursie, jak i praw i obowiązków z nimi związanych, w tym także prawa do żądania wykonania nagrody, nie można przenosić na inne osoby.

3. ZASADY KONKURSU I WARUNKI UDZIAŁU W KONKURSIE.

1. Aby wziąć udział w Konkursie należy w terminie od 16 marca do 7 kwietnia 2011 roku do godziny 23.00 do swojego profilu w serwisie Groszki.pl dodać pracę konkursową w formie grafiki opatrzonej tagiem: "konkurs tway". Osoby nieposiadające konta w serwisie Groszki.pl powinny je wcześniej utworzyć i tym samym zarejestrować się.

W momencie rejestracji swojego profilu należy podać mail użytkownika.

2. Jeden uczestnik Konkursu może dodać do profilu tylko jedną pracę konkursową, o której mowa w ustępie 1 pkt a) powyżej, bez względu na ilość posiadanych profili. Jeżeli ten sam uczestnik doda do serwisu więcej prac konkursowych, za pracę zgłoszoną do Konkursu uważana będzie jedynie pierwsza dodana grafika.

3. Po dodaniu do profilu grafiki konkursowej uczestnik nie może dokonywać w niej żadnych zmian.

4. Poprzez zgłoszenie się do udziału w konkursie w sposób określony w niniejszym paragrafie, uczestnik Konkursu oświadcza, że treść przesłanej przez niego wypowiedzi nie narusza przepisów prawa, ani prawem chronionych dóbr osób trzecich, a uczestnik Konkursu jest w pełni uprawniony do zgłoszenia wypowiedzi do Konkursu oraz udzielenia zezwolenia na jej publikację w Serwisie.

5. Poprzez przesłanie propozycji konkursowej w sposób określony w niniejszym paragrafie, uczestnik Konkursu oświadcza, że wyraża zgodę na publiczne udostępnienie odpowiedzi podczas publikacji wyników konkursu.

6. Uczestnik konkursu swoim zgłoszeniem deklaruje, że posiada prawa autorskie do nadesłanej pracy oraz że jego dzieło nie narusza praw osób trzecich.

4. ZASADY WYŁANIANIA ZWYCIĘZCÓW.

1. Finaliści Konkursu zostaną wyłonieni w pierwszym etapie przez jury tylko spośród uczestników, którzy spełniają warunki wymienione w § 2 i 3 Regulaminu jako autorzy najciekawszych prac konkursowych, a laureat w II etapie będącym głosowaniem sondażowym. Zwycięzca Konkursu otrzyma nagrody w postaci 3 koszulek z nadrukiem własnego autorstwa, bon o wartości 200zł do realizacji w sklepie T-way.pl oraz możliwość zysku w wysokości 4zł netto od koszulki, tylko i wyłącznie w wypadku, jeśli dojdzie do sprzedaży minimum 25 sztuk koszulek.

2. W skład jury wchodzą pracownicy i współpracownicy Organizatora.

3. Organizator opublikuje na stronie Serwisu wyniki pierwszego etapu Konkursu dnia 11 kwietnia 2011. 5 finalistów weźmie udział w sondażu, w którym czytelnicy wybiorą zwycięzcę. Zwycięzca zostanie ogłoszony 13 kwietnia 2011 roku. Organizator zawiadomi zwycięzcę o fakcie uzyskania prawa do nagrody za pośrednictwem adresu mailowego wskazanego przy rejestracji z § 3 ustęp 1 Regulaminu. Nagrodzony uczestnik obowiązany jest odpowiedzieć na maila w ciągu 48 godzin od powiadomienia, by otrzymać informacje niezbędne do odebrania nagrody przewidzianej niniejszym Regulaminem. Realizacja nagród leży po stronie partnera - sklepu T-way.pl

5. NAGRODY

1. Nagrodą w Konkursie są 3 koszulki z nadrukiem autorstwa zwycięzcy konkursu oraz bon o wartości 200zł do realizacji w sklepie T-way. Jeżeli dojdzie do sprzedaży 25 koszulek z nadrukiem zwycięzcy, otrzyma on dodatkowo wynagrodzenie w wysokości 4zł netto za każdą sprzedaną przez sklep T-way.pl koszulkę.

2. Organizator zawiadomi Zwycięzcę poprzez wysłanie e-maila na adres podany przy rejestracji.

3. Nagrody zostaną przekazane przez przedstawiciela sklepu T-way w okresie do miesiąca od ogłoszenia wyników. Ewentualne zyski ze sprzedaży będą wypłacane laureatowi Konkursu niezależnie od terminu przekazania nagród rzeczowych również przez przedstawiciela sklepu T-way.pl.

4. W przypadku, gdy uczestnik Konkursu nie podał swojego adresu e-mail przy rejestracji najpóźniej z chwilą przystąpienia do Konkursu, jego prawo do nagrody wygasa, nawet jeśli spełnił pozostałe wymagania opisane w niniejszym Regulaminie. W takim przypadku prawo do nagrody nabywa następny w kolejności uczestnik Konkursu.

5. Jeden uczestnik Konkursu, niezależnie od liczby kont pocztowych Serwisu, używanych w Konkursie, może otrzymać w ramach Konkursu tylko jedną nagrodę, przewidzianą niniejszym Regulaminem.

6. W przypadku braku odpowiedzi ze strony zwycięzcy w ciągu 48 godzin od powiadomienia jego prawo do nagrody wygasa. Nagrody nieodebrane w wyżej wymienionym terminie zostają do dyspozycji Organizatora.

7. Nagrody konkursowe będą wydawane wyłącznie w postaci określonej niniejszym regulaminem, bez możliwości wypłaty ich równowartości w gotówce lub zamiany na inną nagrodę rzeczową.

8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości związane z opóźnieniem lub niedoręczeniem powiadomienia o wygranej wynikające z błędnego podania przez nagrodzonego uczestnika Konkursu adresu lub innych danych, na który to adres zostało wysłane powiadomienie o nagrodzie lub z przyczyn przez Organizatora niezawinionych.

9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne ze stanem faktycznym podanie przez nagrodzonego uczestnika Konkursu danych w formularzu rejestracyjnym w Serwisie oraz za wszelkie zmiany danych służących do identyfikacji uczestnika Konkursu dokonanych po wypełnieniu formularza, w tym adresu zamieszkania.

6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Konkursem należy składać na piśmie wraz z uzasadnieniem do Organizatora na adres: Agora SA, Portal Gazeta.pl, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, z dopiskiem "Konkurs T-way" w terminie 14 (czternastu) dni od daty ogłoszenia zwycięzcy - bezpośrednio lub listem poleconym (decyduje data stempla pocztowego).

2. Reklamacje przesłane po upływie terminu określonego w ustępie 1 niniejszego paragrafu nie będą rozpatrywane.

3. Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania.

4. Decyzja Organizatora w sprawie reklamacji będzie ostateczna.

7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH.

1. Dane osobowe uczestników Konkursu będą przetwarzane w celach przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia zwycięzcy i przyznania, wydania, odbioru i rozliczenia nagrody, na co Uczestnicy wyrażają zgodę, przystępując do Konkursu.

2. Dane osobowe uczestników Konkursu będą wykorzystywane zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926. Administratorem danych osobowych jest Agora SA.

3. Przetwarzanie danych, o których mowa w ustępie 1 niniejszego paragrafu, obejmuje także publikację imienia i nazwiska uczestnika wraz z nazwą miejscowości, w której zamieszkuje.

4. Uczestnik ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.

5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwia udział w Konkursie.

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.

1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

2. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.

3. Wszelkie spory mogące wyniknąć między Organizatorem Konkursu a jego Uczestnikami rozpatrywane będą przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.