Niektóre marki do torebek załączają miniaturowe portmonetki lub saszetki ułatwiające utrzymanie porządku. Projektanci z angielskiej marki Red or Dead poszli o krok dalej - w końcu bałagan w portfelach i portmonetkach również się zdarza niejednej z nas.
Wayne i Geraldine Hamingway - założyciele marki, a prywatnie małżeństwo słyną z przewrotnego i egalitarnego podejścia do mody. Chociaż na przestrzeni 30 lat udało im się stworzyć rozpoznawalną markę (zaczynali od stoiska z używaną odzieżą na Camden Market), która prezentuje swoje kolekcje między innymi podczas londyńskiego tygodnia mody, to ich ubrania i dodatki marki wciąż pozostają niedrogie - mają być osiągalne dla każdego.
Red or Dead, asos.com asos.com
Poczucie humoru i upodobanie do lekko awangardy pozostało im do dziś. Projektanci miksują style, nie przejmują się modowymi stereotypami. Tak jak w tym przypadku.
Zapewne łatwiej byłoby wszyć kieszonki. Ale ukryte portmonetki umocowane na "ruszcie" to z pewnością ciekawszy pomysł.
Portmonetkę możecie kupić na stronie Asos w cenie 70zł (przecenioną ze 150zł)
Więcej: