Groszkownia

Glamstorm.com - wirtualny stylista on-line

Redakcja
05.08.2013 14:45
A A A Drukuj
glamstorm.com

glamstorm.com (kolaż Groszki.pl)

W Internecie zadebiutował pierwszy na świecie kompleksowy wirtualny stylista on-line - Glamstorm.com. Na stronie internautki mogą indywidualnie dobierać ubrania, fryzury i makijaż na stworzonym przez siebie modelu oraz robić zakupy na stronach partnerów.

Glamstorm.com oferuje odwiedzającym unikatową możliwość „przymierzania” ubrań na modelach będących dokładnym odzwierciedleniem ich sylwetek. W sekcji „Przymierzalnia” użytkowniczki mogą stworzyć własne „wirtualne ja”, w oparciu o indywidualne parametry wzrostu, wymiarów oraz zdjęcie twarzy. 

W ofercie wirtualnego stylisty Glamstorm.com znajduje się ponad 4 000 ubrań (np.: sukienek, bluzek, spodni, butów, torebek, biżuterii) i  ponad 160 marek, a oferta jest cały czas rozszerzana. Użytkowniczki serwisu mogą „przymierzać” i tworzyć indywidualne stylizacje zarówno na bazie ubrań popularnych sieci odzieżowych, jak H&M czy Mango, jak i kreacji prestiżowych, międzynarodowych projektantów, jak Marc Jacobs, Mint & Berry czy Versace. Każde ubranie posiada dokładny opis wraz z ceną i opcją „kup teraz”. Po jej wybraniu, użytkowniczka jest przenoszona na stronę jednego ze sklepów partnerskich.

glamstorm.comglamstorm.com


Glamstorm.com pomaga także w dobraniu odpowiedniego do stylizacji makijażu. Korzystając z palety kolorów, użytkowniczka może wybierać odcienie szminek i konturówek, które najlepiej pasują do danego stroju. W tej chwili oferowane są produkty dwóch znanych  marek: Gosh oraz Lumene. W kolejnych tygodniach serwis wzbogacony zostanie o nową ofertę kosmetyków kolorowych.

Glamstorm.com to jednak więcej, niż „wirtualna przymierzalnia”. Chcemy zachęcać użytkowniczki do tego, by dawały upust swojej fantazji i kreatywności, by tworzyły unikatowe stylizacje i stosowały odważne rozwiązania - mówi Ewelina Głogowska - Antoń. - Zależy nam, by Glamstorm.com był nie tylko przymierzalnią, ale także kopalnią pomysłów

Na Glamstorm.com regularnie organizowane są konkursy z nagrodami dla użytkowniczek, podczas których z dostępnych ubrań i dodatków tworzone są unikatowe kreacje.  

Twórcą serwisu jest trójmiejska spółka Brainstorm, która na projekt serwisu Glamstorm.com otrzymała dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka wspierającego tworzenie nowych usług internetowych. 

W najbliższym czasie w Glamstorm.com pojawią się nowe, unikatowe funkcje. Już niedługo użytkowniczki będą mogły korzystać z indywidualnych porad profesjonalnych stylistów. Dzięki ich wiedzy i know-how, w zakładce „Dla Ciebie” będą pojawiać się propozycje ubrań najlepiej dopasowanych do sylwetki użytkowniczki. Dodatkowo, styliści, na podstawie nadesłanego zdjęcia, będą dokonywali analizy kolorystycznej użytkowniczek, by dopasować do nich nie tylko najlepszy krój, ale także kolor strojów.

 

Glamstorm.com oferuje odwiedzającym unikatową możliwość „przymierzania” ubrań na modelach będących dokładnym odzwierciedleniem ich sylwetek. W sekcji „Przymierzalnia” użytkowniczki mogą stworzyć własne „wirtualne ja”, w oparciu o indywidualne parametry wzrostu, wymiarów oraz zdjęcie twarzy.
W ofercie wirtualnego stylisty Glamstorm.com znajduje się ponad 4 000 ubrań (np.: sukienek, bluzek, spodni, butów, torebek, biżuterii) i  ponad 160 marek, a oferta jest cały czas rozszerzana. Użytkowniczki serwisu mogą „przymierzać” i tworzyć indywidualne stylizacje zarówno na bazie ubrań popularnych sieci odzieżowych, jak H&M czy Mango, jak i kreacji prestiżowych, międzynarodowych projektantów, jak Marc Jacobs, Mint & Berry czy Versace. Każde ubranie posiada dokładny opis wraz z ceną i opcją „kup teraz”. Po jej wybraniu, użytkowniczka jest przenoszona na stronę jednego ze sklepów partnerskich.
Glamstorm.com pomaga także w dobraniu odpowiedniego do stylizacji makijażu. Korzystając z palety kolorów, użytkowniczka może wybierać odcienie szminek
i konturówek, które najlepiej pasują do danego stroju. W tej chwili oferowane są produkty dwóch znanych  marek: GOSH oraz Lumene. W kolejnych tygodniach serwis wzbogacony zostanie o nową ofertę kosmetyków kolorowych.
Glamstorm.com to jednak więcej, niż „wirtualna przymierzalnia”.
Chcemy zachęcać użytkowniczki do tego, by dawały upust swojej fantazji i kreatywności, by tworzyły unikatowe stylizacje i stosowały odważne rozwiązania - mówi Ewelina Głogowska - Antoń. - Zależy nam, by Glamstorm.com był nie tylko przymierzalnią, ale także kopalnią pomysłów.
Na Glamstorm.com regularnie organizowane są konkursy z nagrodami dla użytkowniczek, podczas których z dostępnych ubrań i dodatków tworzone są unikatowe kreacje.
Twórcą serwisu jest trójmiejska spółka Brainstorm, która na projekt serwisu Glamstorm.com otrzymała dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka wspierającego tworzenie nowych usług internetowych.
W najbliższym czasie w Glamstorm.com  pojawią się nowe, unikatowe funkcje. Już niedługo użytkowniczki będą mogły korzystać z indywidualnych porad profesjonalnych stylistów. Dzięki ich wiedzy i know-how, w zakładce „Dla Ciebie” będą pojawiać się propozycje ubrań najlepiej dopasowanych do sylwetki użytkowniczki. Dodatkowo, styliści, na podstawie nadesłanego zdjęcia, będą dokonywali analizy kolorystycznej użytkowniczek, by dopasować do nich nie tylko najlepszy krój, ale także kolor strojów.

Zobacz więcej na temat:

Komentarze (1)

Zaloguj się lub komentuj jako gość

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX