Jeans for us! - nowa odsłona Levi's Curve ID

Jesień/zima 2011 to kolejna odsłona kobiecej linii Levi's Curve ID, która wykorzystuje rewolucyjny system oparty na dobieraniu dżinsów według kształtu nie rozmiaru!

Dzięki temu innowacyjnemu rozwiązaniu każda kobieta może znaleźć swoje idealne dżinsy, niezależnie od tego czy jej sylwetka jest prosta, bardzo zaokrąglona, wręcz pełna, czy może znajduje się gdzieś pomiędzy. W tym sezonie marka Levi's? wprowadza jeszcze więcej stylów, tkanin i wykończeń w linii Levi's? Curve ID, w tym ekologiczne Levi's? Water

Według kobiet z całego świata, zaraz po strojach kąpielowych i bieliźnie zakup dżinsów jest tym najtrudniejszym! Levi's? wraz ze swoją kampanią Jeans for Us! pragnie nagłośnić rozwiązanie tego problemu. Wszystko to dzięki systemowi Levi's? Curve ID, który umożliwia kobietom o różnych kształtach znalezienie tej perfekcyjnej pary dżinsów!

Akcja Jeans for us - Dżinsy dla nas! celebruje rewolucyjny system dopasowania dżinsów Levi's? Curve ID, według którego to nie obwód w pasie jest najważniejszy, ale zaokrąglenia kobiecego ciała!. "Stworzyliśmy kroje dedykowane trzem najpopularniejszym typom sylwetek o zróżnicowanych kształtach, tym samym umożliwiając kobietom znalezienie idealnie dopasowanego modelu oraz finalnie pomagając im poczuć się pewnie i sexy w dżinsach!" mówi Katarzyna Węsławowicz, Consumer Marketing Manager dla marki Levi's? w Europie Wschodniej.

W październiku i listopadzie marka Levi's? organizuje specjalne kobiece eventy Levi's? Curve ID. Są one częścią kampanii Jeans for Us! - Dżinsy dla nas!. Hasło przewodnie spotkań brzmi: Dziewczyny wszystkich rozmiarów łączcie się! Podczas tych specjalnych dni Levi's? Curve ID każda kobieta będzie miała możliwość znalezienia swoich doskonałych dżinsów! Dodatkowo Panie, które wezmą udział w akcji będą miały szansę wziąć udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej oraz wygrać super nagrody! Na laureatki czeka wycieczka do Londynu dla siebie i swoich dwóch przyjaciółek, 3 zaproszenia na zakupy (każde o wartości 1000PLN) oraz 400 koszulek Levi's?! "Poprzez naszą akcję chcemy, chcemy pokazać, że znalezienie idealnie leżących dżinsów wcale nie jest niemożliwe, a dając kobietom wyjątkową okazję do wzięcia udziału w profesjonalnej sesji w swoich idealnie dopasowanych dżinsach Levi's? Curve ID idziemy nawet o krok dalej " dodaje Katarzyna Węsławowicz.

Szczegóły na www.facebook.com/Levis oraz www.milionkobiet.pl/Levis !

O marce Levi's?

Marka Levi's? jest uosobieniem klasycznego amerykańskiego stylu i swobody. Od czasu wynalezienia przez Levi Strauss & Co. w 1873, jeansy Levi's? zyskały miano najbardziej rozpoznawanych i naśladowanych ubrań na świecie, które utrzymują lojalność użytkowników przez pokolenia. Współcześnie portfolio Levi's? rozwija bezustannie innowacyjnego ducha, który jest niezrównany w odzieżowym przemyśle. Nasz szeroki wybór najlepszej oferty odzieży z jeansu oraz szereg akcesoriów na rynku dostępny jest w więcej niż 110 krajach, dając możliwość każdemu człowiekowi na całym świecie stworzenie własnego (unikalnego) stylu. Aby dowiedzieć się więcej na temat produktów i marki Levi's? zapraszamy do odwiedzania www.levi.com .

Copyright © Agora SA