Logoshop - reaktywacja

Zgodnie z hasłem przewodnim marki Logoshop - "Close 2U" - każdy lubiący niezobowiązujący styl casual może ubrać się tanio, modnie... i niedaleko. Firma w tym sezonie zdecydowanie zmieniła swój wizerunek na bardziej odpowiadający młodemu odbiorcy. Dużym plusem strategii marki jest lokalizacja sklepów - w centrach handlowych oraz w centrach średnich i małych miast. To spore udogodnienie dla klientów, zwłaszcza tych, którzy nie mają dostępu do wielu marek.

Logoshop Logoshop  Logoshop

Nie jest to jednak w tym sezonie jedyna zaleta marki. Kolekcja czerpie pełnymi garściami z lansowanych przez projektantów trendów zarówno mody damskiej, jak i męskiej. Prezentowane ubrania charakteryzują się prostotą krojów, w których każdy będzie wyglądać korzystnie. Urozmaiceniem są różnego rodzaju nadruki, wzory i detale. W kolekcji sieci Logoshop znajdziemy ubrania w najmodniejszych, nasyconych kolorach. Nie zapomniano jednak o ceniących klasykę - dostępny jest szeroki wybór spodni , spódnic czy płaszczy w stonowanych, spokojnych barwach. Charakter stroju podkreślą także dodatki - torby i biżuteria.

Logoshop Logoshop  Logoshop

Logoshop stara się być propozycją dla młodych ludzi, zarówno ze względu na kolekcje typu casual , trzymanie się obowiązujących trendów jak i - a może przede wszystkim - wyjątkowo niskie ceny i dostępność. Teraz każda nastolatka może ubrać się modnie i tanim kosztem bez spędzania godzin na poszukiwaniu przecen w odległych centrach handlowych. Z pewnością lepiej przeznaczyć ten czas na o wiele ciekawsze, letnie rozrywki.

Marika Michalak

Lubisz ten styl? Obejrzyj najnowsza kolekcję Trolla

Zabawne pierścionki do kolorowych ubrań

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.