Nowość na rynku! Zapach Estée Lauder Sensuous

Nowość i to dopracowana w każdym szczególe. Zapach uzależnia (sprawdziłyśmy!), zamknięto go w piękną zmysłową butelkę, a niesamowita sesja zdjęciowa Sensuous została nagrodzona FiFi Award 2009 za najlepszą kampanię reklamową

Perfumy Estée Lauder Sensuous wchodzą na rynek z dniem 1 września 2009, a już zdążyły zrobić niemałe zamieszanie w świecie piękna.

Z założenia nowy zapach miał odzwierciedlać wiele kobiecych wcieleń - od najdelikatniejszego aż do zmysłowego, skomplikowanego i fascynującego. Kampania reklamowa musiała koniecznie oddać ten nastrój. W efekcie do projektu zatrudniono światowej sławy fotografa Craige'a McDeana , który za zadanie dostał uwiecznienie czterech ambasadorek marki w czterech zmysłowych ujęciach. Pozornie nic trudnego. Ale, gdy dodamy do tego fakt, że na zdjęciach miały się znaleźć kobiety o wielkich nazwiskach takich jak: Gwyneth Paltrow, Elizabeth Hurley, Hilary Rhoda i Carolyn Murphy , zadanie przestaje być proste.

Mimo to kampania okazała się wielkim sukcesem. Doug Lloyz z Lloyd and Co. i Aerin Lauder (wiceprezes marki) wpadli na genialny pomysł. Kierując się mottem towarzyszącym perfumom - 'Każda kobieta nosi go na swój sposób' - postanowili, że na zdjęciach ambasadorki pojawią się w białych prostych koszulach o tym samym męskim kroju. Pomysł chwycił - mimo identycznej stylizacji, każda z nich wygląda inaczej i prezentuje inną stronę kobiecości.

Jaki jest nowy zapach? Na początku wydał nam się klasyczny, bardzo dorosły i elegancki. W każdym razie nie zwalił nas z nóg. Aż do czasu. Po kilku minutach wąchałyśmy perfumowany przegub dłoni jeszcze raz, a potem jeszcze i jeszcze... Estée Lauder Sensuous uzależnia - co pozytywne, także mężczyzn (to też sprawdziłyśmy - nawet w warunkach domowych!).

W czym może tkwić jego magia? Producent twierdzi, że w trzech głębokich nutach.

Nuta ciepła to głęboka nuta podstawy żywicy i mieniącego się bursztynu pulsującego ciepłem, blaskiem i kobiecą pasją. Aby uzyskać kobiecy charakter zapachu, firma Estée Lauder jako pierwsza w branży perfumeryjnej zastosowała Melted Woods NaturePrint pozwalające na doświadczenie delikatnej faktury żywicy.

Na Nutę kobiecą składa się zupełnie nowa, stworzona wyłącznie przez firmę Estée Lauder koncepcja zapachowa o nazwie Atmospheric Florals. Zainspirowana wyobrażeniem przechadzki po ciepłej, wypełnionej orchideami oranżerii w otoczeniu kwiatowej aury, w której żaden z kwiatów nie dominuje i nie daje się zidentyfikować, choć znajdują się w niej jaśmin, Ylang i magnolia.

Nuta blasku to mieszanka kremowego drzewa sandałowego, czarnego pieprzu, miąższu mandarynki i zniewalającego, miodu.

PGSJNStart~:382041?:PGSJNEnd!PGS

Flakon zapachu Sensuous

Utrzymany w kolorze różanego złota, śnieżnej bieli i zmysłowej purpury wygląda i jest równie ciepły, jak zamknięty w nim zapach. Głębokie, kontrastujące kolory, gra subtelnych i ostrych akcentów, tworzy wrażenie nowoczesnej kobiecości.

Woda perfumowana

30 ml - 180 zł 50 ml - 240 zł 100 ml - 360 zł Balsam do ciała Satin Body Lotion 200 ml - 165 zł

Szukaj w perfumeriach od września.

Rockowe lata 80. w jesiennej kolekcji Reserved

Popularna kampania Estee Lauder - przeczytaj opinię Luli!

Lookbook kolekcji Pull and Bear

Czytaj w Znam.to: Plunge cudotwórca

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.