W 1992 roku Evelyn H. Lauder stworzyła wraz z magazynem SELF Różową Wstążkę, jako symbol zdrowych piersi i zapoczątkowała Kampanieę na Rzecz Walki z Rakiem Piersi Estee Lauder Companies. Przez te 17 lat udało się zebrać miliony dolarów na finansowanie nowatorskich badań klinicznych i naukowych. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Estee Lauder wraz z perfumeriami Douglas , będzie oferować produkty z limitowanych serii z różową wstążką Estee Lauder i Clinique . Część dochodu ze sprzedaży produktów zostanie przekazanych na wsparcie badań naukowych nad lekiem ratującym życie tysięcy kobiet. Badania takie są prowadzone z doskonałymi na skalę światową wynikami, także w Polsce.
Finał akcji odbędzie się w październiku br. W ramach działań promocyjnych w perfumeriach pojawią się specjalne POS-y , do których ilustracje przygotowała rysowniczka Marisa Acocella Marchetto. Dodatkowo w specjalnych pojemnikach znajdą się różowe wstążki będące symbolem akcji. W ramach projektu nastąpi także różowa iluminacja jednego z obiektów. Na razie nie wiadomo, który z obiektów zostanie podświetlony. Dwa lata temu firma podświetliła Most Świętokrzyski w Warszawie.