Hunkydory na wiosnę i lato - lookbook

Jeśli nie znasz tej marki, musisz koniecznie nadrobić zaległości. Naprawdę warto

Hunkydory to skandynawska firma, która powstała jako alternatywa dla najpopularniejszych sieciówek. Założyciele: Ulrika i Christopher Bjercke (absolwenci paryskiego Esmond) uznali, że na rynku brakuje marki dla młodych kobiet, które obok dobrego stylu i trendów kochają wolność, wygodę i spokój. Tak w 1996 narodziło się Hunkydory, a nazwę zaczerpnięto z twórczości Davida Bowie (tytuł jego płyty oznacza w slangu 'coś spokojnego, cool i na luzie').

Taki jest też charakter marki - kobiecy, etniczny, skandynawski, ze sportową orientacją. Wystarczy obejrzeć kampanię, którą wraz z lookbookiem na nadchodzący sezon pokazujemy w galerii. Jest uroczo leniwa, letnia i zmysłowa i budzi tęsknotę za wakacyjnymi spacerami po plaży.

Sklepy marki są obecne na rynku europejskim i amerykańskim - m.in. w Szwecji, Danii, Holandii, Niemczech, Hiszpanii i USA. W Polsce szukajcie rzeczy Hunkydory w warszawskim butiku Fiu Fiu przy Krakowskim Przedmieściu 13. Możecie też odwiedzić sklepy internetowe:

huset-shop.com

milkandhoney.se

sidandsally.com

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.