Freya porozmawia z Twoim biustem

Najnowsza kampania Freya The Holy Fit powoduje, że masz ochotę szczerze uśmiechnąć się do swoich kompleksów. Wszystko za sprawą świetnej kampanii reklamowej i t-shirtów powstałych we współpracy z Laurą Lees - współtwórczynią kolekcji takich sklepów jak Topshop, Miss Selfridge i Asos

Co chciałyby zakomunikować Ci Twoje piersi? Czy byłaby to prośba o podniesienie do góry, czy o ponętne uwypuklenie? A może nigdy nie wpadłaś na to, że wszystko to można osiągnąć dzięki tajemniczo jeszcze brzmiącej sztuce bra-fittingu ?... Marka Freya wpadła na pomysł zabawnej akcji edukacyjnej mającej zachęcić młode dziewczyny i kobiety do przyjścia na swój pierwszy w życiu bra-fitting . Teraz także w Polsce!

Jeśli ponad 80% z nas ma źle dobrany biustonosz, to mówimy tak naprawdę o wielu milionach kobiet na całym świecie, które potrzebują praktycznej wiedzy i wskazówek, jak zadbać o swój biust - twierdzą specjaliści marki.

Jak najlepiej wykreować modę na bra-fitting ? Na internetowej stronie kampanii The Holy Fit warto obejrzeć zabawny viral o perypetiach i bolączkach naszych piersi, które cierpią w niewygodnych stanikach. Wsłuchiwałyśmy się w kultowe już 'Monologi waginy' , dlaczego więc nie posłuchać biustów?

Na stronie można też podejrzeć, jak wygląda w praktyce spotkanie z bra-fitterką . Dla wielu kobiet to przełomowy moment w postrzeganiu własnego ciała, który zwiększa poziom samoakceptacji oraz wpływa na poczucie wartości (sprawdziłyśmy na sobie!). Marka ma też dla swoich klientek niespodziankę.

Brafitting z marką FreyaBrafitting z marką Freya Freya

Brytyjska designerka Laura Lees , która na co dzień współpracuje z siecią Topshop przygotowała dla marki Freya limitowaną serię koszulek Holy Fit promujących zasady właściwego dopasowania bielizny.

Brafitting z marką FreyaBrafitting z marką Freya Freya

Kolorowe nadruki w zabawnym stylu rockabilly ozdabiają t-shirty , a dochód z ich sprzedaży wspiera Genesis Appeal - stowarzyszenie promujące działania w zakresie profilaktyki raka piersi. Bluzki znajdziecie w naszej galerii, a więcej możecie przeczytać tu . Linia jest już w sprzedaży - ceny oscylują wokół 25 dolarów za koszulkę.

Więcej wiosny:

Dodatki Mango

Więcej o:
Copyright © Agora SA