Konkurs: wygraj zakupy w Dune!

Buty i dodatki brytyjskiej marki Dune inspirowane trendami z największych wybiegów świata wreszcie pojawią się w Polsce. 9 czerwca br. w Starym Browarze w Poznaniu odbędzie się otwarcie pierwszego polskiego salonu. W Groszkach mamy dla Was 4 bony na zakupy o wartości 400 zł każdy!

Od ponad 15 lat czółenka, sandały i kozaki marki Dune podbijają serca wielu kobiet na świecie. Wśród nich są też znane i lubiane brytyjskie artystki, m.in.: Cheryl Cole i Sarah Harding z Girls Aloud's, Leona Lewis czy popularna prezenterka radiowo-telewizyjna Zoa Ball . Pierwszy butik otwarto na Kings Road w Londynie w 1993 roku, ale obecnie cała sieć liczy ponad 40 sklepów w Wielkiej Brytanii i Irlandii, oferujących oprócz butów także torby oraz akcesoria. Flagowe salony marki mieszczą się na londyńskim Covent Garden i Buchanan Street w Glasgow. Dune jest też obecna na Bliskim Wschodzie oraz w Moskwie. Od czerwca kolekcje z metką Dune będą kusić i uwodzić także Polki. Pierwszy polski salon Dune zajmie przestrzeń ponad 100 metrów kwadratowych i będzie zlokalizowany na pierwszym piętrze Starego Browaru w Poznaniu.

Buty Dune - nowa marka na polskim rynkuButy Dune - nowa marka na polskim rynku Dune

Styl każdej kolekcji marki jest szalenie kobiecy - dominują koturny , drewniaki na niebotycznych obcasach i genialne szpilki z nieprzyzwoitą ilością falbanek i kokard. Dune docenia też kobiety rozmiłowane w etno . Latem wokół kostek pobrzękują więc rzemyki z zawieszkami i koralikami, a na paskach sandałów z rafii pełzają węże. Siłą są tu ornamenty, dla których przeciwwagę stanowią szykowne pastelowe i kwiatowe aplikacje, a także zaokrąglone noski butów. W nich właśnie zakochają się romantyczki.

Buty Dune - nowa marka na polskim rynkuButy Dune - nowa marka na polskim rynku Dune

UWAGA!

Niczego więcej o letnich nowościach Dune nie zdradzimy, bo właśnie one są przedmiotem konkursu . Przyjrzyjcie się butom na stronie marki i opracujcie na temat nowej kolekcji profesjonalny opis, przypominający te, które czytacie w Groszkach .

4 najlepsze już 8 czerwca opublikujemy na łamach naszego serwisu, a zwyciężczynie w dniu otwarcia butiku (9 czerwca) w poznańskim Starym Browarze odbiorą 4 bony o wartości 400 zł każdy! Poza tym z okazji swojej premiery na polskim rynku marka przygotowała dla klientek, które tego dnia zrobią zakupy, wyjątkowy bonus - 15% rabat i zaproszenie na bezpłatną lekcję makijażu kultowej marki amerykańskich kosmetyków kolorowych - Bobbi Brown !

Konkursowe opisy kolekcji przysyłajcie na adres e-groszki@gazeta.pl do 7 czerwca do godziny 23:00 . W mailu należy też podać co najmniej: imię, nazwisko, nick, wiek, adres e-mail i numer telefonu w celu realizacji prawa do nagrody. Do wiadomości koniecznie dołączcie oświadczenie o następującej treści: Oświadczam, że mam ukończone 18 lat. Zapoznałam się z regulaminem i wyrażam zgodę na publikację powstałego w wyniku sesji konkursowej materiału w serwisach należących do AGORA S.A.

REGULAMIN KONKURSU "Konkurs Dune"

1. ORGANIZATOR I CZAS TRWANIA PLEBISCYTU.

1. Organizatorem Konkursu pt. "Konkurs Dune", zwanego dalej "Konkursem" jest Agora SA z siedzibą w Warszawie, ul. Czerska 8/10, NIP: 526-030-56-44, wpisana do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 59944, zwana dalej "Organizatorem".

2. Konkurs zostanie przeprowadzony na stronach serwisu internetowego, prowadzonego przez Organizatora pod adresem URL : www.groszki.pl, zwanym dalej Serwisem. Konkurs zostanie przeprowadzony w okresie od 2 czerwca 2010 do 7 czerwca 2010, na warunkach i zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

2. WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE.

1. Uczestnictwo w Konkursie jest nieodpłatne.

2. Uczestnikami Konkursu mogą być osoby fizyczne, pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz zamieszkałe na stałe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które spełnią warunki określone w Regulaminie. Osoby niepełnoletnie mogą brać udział w Konkursie tylko za zgodą swoich rodziców lub opiekunów prawnych.

3. Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy Organizatora i Fundatora oraz członkowie ich rodzin, w szczególności ich małżonkowie, dzieci, rodzice oraz rodzeństwo.

4. Przystąpienie do Konkursu jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika Regulaminu w całości. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie.

5. Uczestnictwa w Konkursie, jak i praw i obowiązków z nimi związanych, w tym także prawa do żądania wykonania nagrody, nie można przenosić na inne osoby.

3. ZASADY KONKURSU I WARUNKI UDZIAŁU W KONKURSIE.

1. Aby wziąć udział w Konkursie należy w terminie od 2 czerwca 2010 do 7 czerwca 2010 do godziny 23:00 przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: e-groszki@gazeta.pl:

a) odpowiedź na pytanie konkursowe; pytanie konkursowe jest zamieszczony na stronie konkursowej dostępnej w ramach Serwisu;

b) wraz z odpowiedzią należy podać co najmniej: imię, nazwisko, nick, adres e-mail i numer telefonu w celu realizacji prawa do nagrody.

2. Jeden uczestnik Konkursu może nadesłać tylko jedną wiadomość e-mail zawierającą jedną odpowiedź, o której mowa w ustępie 1 pkt a) powyżej, bez względu na ilość posiadanych kont pocztowych. Jeżeli ten sam uczestnik nadeśle więcej niż jedną wiadomość e-mail zawierającą wypowiedzi konkursowe, za wiadomość e-mail zgłoszoną do Konkursu uważana będzie jedynie pierwsza wiadomość e-mail zapisana na serwerze Serwisu.

3. Po przesłaniu wiadomości e-mail zawierającej wypowiedź konkursową uczestnik nie może dokonywać w niej żadnych zmian.

4. Poprzez zgłoszenie się do udziału w konkursie w sposób określony w niniejszym paragrafie, uczestnik Konkursu oświadcza, że treść przesłanej przez niego wypowiedzi nie narusza przepisów prawa, ani prawem chronionych dóbr osób trzecich, a uczestnik Konkursu jest w pełni uprawniony do zgłoszenia wypowiedzi do Konkursu oraz udzielenia zezwolenia na jej publikację w Serwisie.

5. Poprzez przesłanie propozycji konkursowej w sposób określony w niniejszym paragrafie, uczestnik Konkursu oświadcza, że wyraża zgodę na publiczne udostępnienie odpowiedzi podczas publikacji wyników konkursu

4. ZASADY WYŁANIANIA ZWYCIĘZCÓW.

1. Zwycięzcy Konkursu zostaną wyłonieni przez jury tylko spośród uczestników, którzy spełniają warunki wymienione w § 2 i 3 Regulaminu jako autorzy najciekawszych odpowiedzi. Przy czym jury przyzna zwycięzcom Konkursu cztery nagrody (każdemu zwycięzcy po jednej) w postaci voucherów na zakupy w sklepie Dune w Starym Browarze, każdy o wartości 400 zł do zrealizowania w dniu 9 czerwca.

2. W skład jury wchodzą pracownicy Organizatora.

3. Organizator opublikuje na stronie Serwisu wyniki Konkursu do dnia 18 czerwca 2010 roku, zawiadomi zwycięzców o fakcie uzyskania prawa do nagrody za pośrednictwem numeru telefonu wskazanego przez uczestnika zgodnie z § 3 ustęp 1 Regulaminu. Nagrodzony uczestnik obowiązany jest odebrać telefon do godziny 16:00 8 czerwca, by wysłuchać informacji w zakresie niezbędnym do odebrania nagrody przewidzianej niniejszym Regulaminem.

5. NAGRODY.

1. Nagrodami w Konkursie jest cztery voucherów na zakupy w sklepie Dune, w poznańskim Starym Browarze, każdy o wartości 400 zł. Organizator opublikuje w Serwisie listę zwycięzców w postaci nicków zwycięzców Konkursu do dnia 8 czerwca 2010.

2. Organizator zawiadomi Zwycięzców poprzez wysłanie emaila na adres podany w zgłoszeniu do konkursu.

3. Nagrody zostaną przekazane przez przedstawiciela marki Dune lub Organizatora konkursu w dniu 9 czerwca podczas otwarcia poznańskiego butiku Dune.

4. W przypadku, gdy uczestnik Konkursu nie podał swojego telefonu i adresu e mail w jego zgłoszeniu do konkursu w Serwisie najpóźniej z chwilą przystąpienia do Konkursu, jego prawo do nagrody wygasa, nawet jeśli spełnił pozostałe wymagania opisane w niniejszym Regulaminie. W takim przypadku prawo do nagrody nabywa następny w kolejności uczestnik Konkursu.

5. Jeden uczestnik Konkursu, niezależnie od liczby kont pocztowych Serwisu, używanych w Konkursie, może otrzymać w ramach Konkursu tylko jedną nagrodę, przewidzianą niniejszym Regulaminem. Na jeden adres zostanie wysłana tylko jedna nagroda.

6. W przypadku nieodebrania przez Zwycięzcę nagrody w dniu 9 czerwca, prawo do nagrody wygasa. Nagrody nie odebrane w wyżej wymienionym terminie zostają do dyspozycji Organizatora.

7. Nagrody konkursowe będą wydawane wyłącznie w postaci określonej niniejszym regulaminem, bez możliwości wypłaty ich równowartości w gotówce lub zamiany na inną nagrodę rzeczową.

8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości związane z opóźnieniem lub niedoręczeniem powiadomienia o wygranej wynikające z błędnego podania przez nagrodzonego uczestnika Konkursu adresu lub innych danych, na który to adres zostało wysłane powiadomienie o nagrodzie lub z przyczyn przez Organizatora niezawinionych.

9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne ze stanem faktycznym podanie przez nagrodzonego uczestnika Konkursu danych w formularzu rejestracyjnym w Serwisie oraz za wszelkie zmiany danych służących do identyfikacji uczestnika Konkursu dokonanych po wypełnieniu formularza, w tym adresu zamieszkania.

10. W celu dokonania identyfikacji zwycięzcy, przy odbiorze nagrody winien on okazać dokument tożsamości ze zdjęciem.

6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE .

1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Konkursem należy składać na piśmie wraz z uzasadnieniem do Organizatora na adres: Agora SA, Portal Gazeta.pl, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, z dopiskiem "Konkurs Dune" w terminie 14 (czternastu) dni od daty opublikowania listy zwycięzców - bezpośrednio lub listem poleconym (decyduje data stempla pocztowego).

2. Reklamacje przesłane po upływie terminu określonego w ustępie 1 niniejszego paragrafu nie będą rozpatrywane.

3. Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania.

4. Decyzja Organizatora w sprawie reklamacji będzie ostateczna.

7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH.

1. Dane osobowe uczestników Konkursu będą przetwarzane w celach przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia zwycięzcy i przyznania, wydania, odbioru i rozliczenia nagrody, na co Uczestnicy lub ich prawni opiekunowie i przedstawiciele wyrażają zgodę, przystępując do Konkursu.

2. Dane osobowe uczestników Konkursu będą wykorzystywane zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926. Administratorem danych osobowych jest Agora SA.

3. Przetwarzanie danych, o których mowa w ustępie 1 niniejszego paragrafu, obejmuje także publikację imienia i nazwiska uczestnika wraz z nazwą miejscowości, w której zamieszkuje.

4. Uczestnik ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.

5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwia udział w Konkursie.

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.

1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

2. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.

3. Wszelkie spory mogące wyniknąć między Organizatorem Konkursu a jego Uczestnikami rozpatrywane będą przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.