Już 3 sierpnia w amerykańskiej sieciówce zagości klimatyczna kolekcja nie dość, że oparta na wizerunku gwiazdy, który lansowała w latach 80-tych to jeszcze przez nią zaprojektowana! Nam wydawało się, że wielki powrót tej epoki jest już za nami, ale najwidoczniej zupełnie innego zdania są specjaliści Macy's .
Całość kolekcji jest jeszcze trzymana w tajemnicy, a do sieci materiały i fragmenty kampanii wyciekają powoli. Na razie pewne jest, że zdominują ją tiulowe spódnice, T-shirty z nadrukami, porwane legginsy, słodkie sukienki, marynarki, ultrakrótkie topy i metalowe dodatki.
Aktualności na temat linii "Material Girl" pojawiają się systematycznie na specjalnej stronie internetowej i na blogu prowadzonym według deklaracji autorów projektu przez samą Lourdes - córkę Madonny . Reszta jest jednak strzeżona - tak samo jak postać tajemniczej blondynki, która pojawia się na fragmentarycznych zdjęciach z kampanii. Na facebookowym profilu akcji można typować, kim może być modelka.
Madonna w Macys - nowa kolekcja materialgirlcollection.com
Ceny będą oscylować wokół przedziału 12 - 40 dolarów. W GALERII pokazujemy pierwsze zdjęcia kolekcji!
Zobacz więcej: