Marka odwołuje się do trendów prezentowanych podczas najważniejszych pokazów sezonu wiosna/lato 2014, ale interpretuje je w zgodzie z własną wizją kobiecości . Wśród propozycji uwagę przykuwają wycięcia pokazujące fragmenty ciała, krótkie topy eksponujące talię czy ultrakrótkie spodenki. Klasyczne, ale jednocześnie bardzo nowoczesne połączenie czerni i bieli uzupełnione zostało o mocne pomarańczowe i złote akcenty.
Mohito mat.prasowe mat.prasowe
Nowa kampania wizerunkowa została wyprodukowana przez grupę I LIKE PHOTO. Parę w obiektywie uchwycił Marcin Kempski. W jego zdjęciach jak zwykle odnaleźć można kobiecość , pewność siebie i energię , czyli wszystko to, na co marka od lat sukcesywnie stawia podczas projektowania kolejnych kolekcji.
Część kolekcji jest już dostępna w salonach, a jej kolejne partie będą wprowadzane do sprzedaży sukcesywnie w trakcie trwania całego sezonu. Zajrzyjcie do GALERII i zobaczcie, co Mohito przygotowało na wiosnę i lato 2014.
Marka odwołuje się do trendów prezentowanych podczas najważniejszych pokazów sezonu wiosna/lato 2014, ale interpretuje je w zgodzie z własną wizją kobiecości. Wśród propozycji uwagę przykuwają wycięcia pokazujące fragmenty ciała, krótkie topy eksponujące talię czy ultrakrótkie spodenki. Klasyczne, ale jednocześnie bardzo nowoczesne połączenie czerni i bieli uzupełnione zostało o mocne pomarańczowe i złote akcenty.
Nowa kampania wizerunkowa została wyprodukowana przez grupę I LIKE PHOTO. Parę w obiektywie uchwycił Marcin Kempski .W jego zdjęciach jak zwykle odnaleźć można kobiecość, pewność siebie i energię, czyli wszystko to, na co marka od lat sukcesywnie stawia podczas projektowania kolejnych kolekcji.
Część kolekcji jest już dostępna w salonach, a jej kolejne partie będą wprowadzane do sprzedaży sukcesywnie w trakcie trwania całego sezonu. Zajrzyjcie do GALERII i zobaczcie, co Mohito przygotowało na wiosnę i lato 2014.