Dziś pokazujemy letnią kampanię marki Tally Weijl , skądinąd lubianej przez klientki. Marka to generalnie ubrania młodzieżowe, z nakierowaniem na imprezową elegancję , czasem drapieżne, często seksowne i podkreślające figurę.
I choć nie mamy zarzutów do samej kolekcji, to zdjęcia kampanii nie do końca się chyba udały . Pierwsza zasada - ma być dobrze widać stroje, nie została tu spełniona jak należy. Rozumiemy stylizację na wyblakłe, lekko zamglone fotografie - można sobie dorobić ideologię ziemi parującej z upału przed obiektywem - to jednak nie pomaga to ubraniom, w których w dużej mierze chodzi o pokazanie wzorów i kolorystyki.
Tych kolorów nie widać tak dobrze na zdjęciach z kampanii, 50 zł
Dopiero w packshotac h towarzyszących zdjęciom kampanii widać jak ładnie wyglądają ubrania . Skoro nie widać tego na zdjęciach, to chyba mamy problem.
Nie zrażajcie się jednak i zajrzyjcie do salonów tej marki, bo będziecie mogły wybierać wśród fajnych, małych sukienek w stylu safari , koszulek i spodenek etno, białych haftowanych tunik i sukienek i mnóstwa akcesoriów typu małe torebeczki, okulary, kapelusze słomkowe.
W cenach naprawdę przystępnych, bo wszystko poniżej 200 zł .
Więcej: