Kampania Simple Creative Products - Jesień/Zima 2011

W jesienno-zimowej kolekcji Simple są dwie inspiracje retro: Barbara Hulanicki i Lucienne Day. Te kobiety zmieniły światową modę - czy polskiej marce też się to uda?
Kampania Simple Creative Products - Jesień/Zima 2011 Kampania Simple Creative Products - Jesień/Zima 2011 Simple

Kampania Simple Creative Products - Jesień/Zima 2011

W jesiennej kampanii marki Simple Creative Products, ponownie jak w zeszłym sezonie pojawia się Magda Frąckowiak. Jej słodka, lekko porcelanowa uroda idealnie nadaje się do przedstawienia trendów z których czerpały projektantki Simple w tym sezonie.

Kampania Simple Creative Products - Jesień/Zima 2011 Kampania Simple Creative Products - Jesień/Zima 2011 Simple

Kampania Simple Creative Products - Jesień/Zima 2011

Inspirowały je dwie kobiece postaci,  które wywarły spory wpływ na modę lat 50. i 60., co jeszcze całe dziesięciolecia później jest widoczne.

Lucienne Day, graficzka, projektantka tkanin z lat 50., która pokazała, że gęste wzory nadają się nie tylko na zasłony i Barbara Hulanicki, słynna Biba, której sklep szturmowały w l.60. młode kobiety poszukujące mini sukienek.

Kampania Simple Creative Products - Jesień/Zima 2011 Kampania Simple Creative Products - Jesień/Zima 2011 Simple

Kampania Simple Creative Products - Jesień/Zima 2011

Obie kobiety proponowały modę przystępną dla wszystkich, w dobrej cenie i o wysokiej jakości. Tę ideę chciały oddać w swojej kolekcji Maja Kalita  i Lidia Palma.

Oprócz retro inspiracji, kolekcja jest jednak bardzo miejska i współczesna. Z powodzeniem możemy wyobrazić sobie w tych strojach młode kobiety na ulicach Poznania czy Warszawy.

Kampania Simple Creative Products - Jesień/Zima 2011 Kampania Simple Creative Products - Jesień/Zima 2011 Simple

Kampania Simple Creative Products - Jesień/Zima 2011

W kolorach znajdziemy: czerń i beż w szlachetnym połączeniu, oraz żółty w odcieniu kwitnących słoneczników i czerwień w kolorze maków.

Faktury to : sprężyste wełny, mięciutkie karakuły i puchate lisy kontrastujące z błyszczącym jedwabiem i gładką skórą.

Fasony: spodnie kończą się nad kostką i rozszerzają u dołu. Są też rozszerzane spodnie z lampasami, całe mnóstwo sukienek i tunik, z rękawami rozszerzającymi się u dołu, z gołymi plecami, długie powłóczyste i krótkie, zupełnie luźne.

Kampania Simple Creative Products - Jesień/Zima 2011 Kampania Simple Creative Products - Jesień/Zima 2011 Simple

Kampania Simple Creative Products - Jesień/Zima 2011

W dodatkach mamy: torebki z licowej skóry: ogromne kopertówki, kwadratowe pudełka w stylu lat 70. na długim pasku i filcowe kapelusze z ogromnym rondem.

Do tego całe mnóstwo butów, sznurowane za kostkę, kozaki i botki na drewnianych podeszwach, bardzo wysokie pantofle na słupkowych obcasach i lakierowane szpilki na niskich 'kaczuszkach'.

Więcej o:
Copyright © Agora SA