Hannelore występuje w lookbooku Cheap Monday u boku głównego projektanta marki, Örjana Anderssona.
Nie bez powodu to właśnie ją zaproszono do reklamowania jesienno-zimowej kolekcji marki. Knuts uosabia bowiem minimalistyczny, męski, zadziorny styl. Oryginalność to jej wielki atut.
Ta modelka nie kojarzy się ze słodkimi kampaniami Versace. Jej chmurna, lekko melancholijna, czasem gniewna twarz przyciągała do niej japońskich projektantów i mistrzów antwerpskiej szkoły.
Dziś jej androgyniczny styl jest bardzo w cenie, więc 34-letnia powraca do świata mody po kilkiletniej przerwie
Jej styl zainspirował projektanta Cheap Monday do stworzenia ciekawej kolekcji uniseks.
Nomadyczny look, czernie, kaptury, powłóczyste ubrania i miksowanie warstw i tkanin już zyskały sobie poklask fanów marki.
Hitem jesieni będą kurtki, ortalionowe parki z połyskiem. Trochę kosmiczne, na pewno futurystyczne, mocno przyciągające wzrok.
Wtórują im ortalionowe torby, lateksowe legginsy, skajowe spódnice w ostrych kolorach.
Wyraźnie zaznaczają się przezroczyste tuniki i spódnice, najlepiej warstwowe.
Minimalizm łączy się tu z rockowym zadziorem w stylu Ricka Owensa.
Skórzane dodatki sekundują ubraniom. Te rękawiczki na pewno zwrócą uwagę!
Prostota zdjęć na białym tle zachwyca swoją czystością. Daje odświeżenie po bogatych, kwietnych kampaniach innych marek.
Zwróćcie uwagę na ciężkie akcesoria, plecaki, buty traktorowe. Tak wygląda współczesny miejski podróżnik, XXI flaneur.
Chylimy czoło z zachwytem...