Internauci zauważyli, że na rynku trwa wojna królewskich dżemów. Meghan Markle wypuściła niedawno swoje produkty, robiąc konkurencję teściowi królowi Karolowi. Jej przetwory są jednak cztery razy droższe. Nieświadomie księżna zrobiła reklamę królowi, a jej ceny zszokowały wiele osób.
Księżna już jakiś czas temu zachwycała się swoimi dżemami owocowymi i dzieliła się nimi z przyjaciółmi, mówiąc w niedawnym filmie na Instagramie: „Oczywiście będę sprzedawać przetwory owocowe. Myślę, że jest już całkiem jasne, że to będą naturalne i ekologiczne produkty". Strona firmy prezentuje również limitowaną edycję miodu z dzikich kwiatów z plastrem w środku, którego cena również szokuje. U Meghan możemy kupić również herbaty.
Meghan rozesłała paczki promocyjne do wielu celebrytek lub osobistości telewizyjnych takich jak: Kris Jenner, Ophra, Serena Williams czy nawet Beyonce. Kobiety zachwycały się smakiem jej dżemów, czy to jednak zachęci społeczeństwo do kupienia ich za tak dużą cenę?
Zdaniem ekspertów ten ultramodny dżem księżnej kosztuje nawet 250 dolarów (ok. 1000 zł) za słoiczek. Jest to wysoka cena za produkt, który nie zawiera na swojej etykiecie składu czy podanych alergenów. Meghan miała ruszyć pełną parą ze swoją firmą na początku tego roku. Na razie nie pochwaliła się, jak idzie jej sprzedaż.
Czytaj też:Internet oszalał na punkcie "naturalnego botoksu". Eksperci ostrzegają i proszą o rozwagę